Доставка и плащане
Как ще бъде доставен моят продукт?
Всяка поръчка се опакова внимателно, за да се избегнат повреди по време на транспортиране. Вашият продукт ще бъде доставен в опаковка. В зависимост от общия брой пакети или размера на продукта може да се наложи поръчката да бъде доставена на палет.
Сътрудничим си с DPD за изпращане на колетни пратки. Ще получите от тях имейл с линк за проследяване на пратката.
Изпращането на стоки върху палети в Нидерландия и Белгия се извършва от Micodo. За другите държави транспортирането на палети се извършва с Dachser. От тях ще получите текстово съобщение с времевата рамка за доставка.
Какви са дните за доставка?
DPD доставя нашите пратки до вас от понеделник до събота.
Ако стоките ви се доставят на палети, те се доставят от Micodo или Dachser от понеделник до петък.
В колко часа ще бъде доставена моята пратка или палет?
Всички пратки на DPD се доставят между 8 и 18 ч.
Доставките на палети от Micodo или Dachser се доставят между 8 и 17 ч.
Какво е времето за доставка на моя продукт?
Ако искате да разберете кога да очаквате продукта си, първо кликнете върху избрания от вас продукт в уеб магазина. На страницата на продукта ще намерите времето за доставка директно под цената.
Мога ли да проследя моята пратка или палет?
Пакетите се изпращат от превозвача DPD.
Стоките на палети се изпращат от Micodo или Dachser.
DPD
След като поръчаният от вас продукт бъде опакован от MySteel и напусне производствената ни зона, ще получите имейл от този превозвач, потвърждаващ пратката, с връзка за проследяване. Чрез тази връзка можете да видите на коя дата и в колко часа ще бъде доставена вашата поръчка.
DPD също така ще ви информира по имейл един до два дни преди доставката в колко часа ще бъде доставена пратката. * На сутринта в деня на доставката DPD ще Ви информира по електронна поща за 1-часовия период, в който пратката Ви ще бъде доставена.
Шофьорът ще Ви помоли да се подпишете за получаване на пратката при доставката.
* Впетък вечерта ще бъдете информирани кога ще бъде извършена доставката в понеделник.
Micodo
След като поръчаният от вас продукт бъде опакован от MySteel и напусне производствената ни зона върху палет, ще получите потвърждение за изпращането по имейл от MySteel.
Шофьорът на Micodo ще се свърже с вас половин час по-рано, за да ви информира, че ще пристигне след половин час.
Доставка до Белгия; доставката на палети до Белгия обикновено се извършва от самата Micodo. В определени случаи Micodo ще предаде пратката на своя белгийски партньор за доставка Widem. В този случай пратката ще пристигне един ден по-късно.
При доставката шофьорът ще поиска да се подпишете за получаване.
Dachser
След като поръчаният от вас продукт бъде опакован от MySteel и напусне производствената ни зона върху палет, ще получите потвърждение за пратката по електронна поща от MySteel. Шофьор на Dachser
Какви са разходите за доставка?
Нидерландия/България: Вашата поръчка на стойност над 250 евро ще бъде изпратена безплатно*.
Разходите за доставка зависят от продуктовата категория.
Заплащате разходите за доставка само веднъж, независимо от броя на продуктите.
* С изключение на кантовете с дължина 2400 мм, винаги заплащате разходите за доставка, независимо от размера на поръчката.
Дали поръчката ми вече е изпратена?
След като вашият продукт в MySteel бъде опакован и готов за изпращане, ще получите потвърждение от нашия партньор за доставка DPD, че пакетът ви е изпратен. То съдържа също така връзка за проследяване и проследяване. Този имейл е озаглавен: "Вашата поръчка е изпратена".
След като продуктът ви бъде поставен на палета в MySteel и е готов за изпращане, ще получите имейл от MySteel с потвърждение, озаглавено; "Вашата поръчка е изпратена".
От тези имейли не могат да се черпят никакви права. Това е така, защото датите зависят от сезонния трафик и от превозвачите DPD, Micodo или Dachser, с които работим. Разбира се, ние правим всичко възможно да доставим поръчаните продукти възможно най-скоро.
Не съм получил (все още) имейл с информация за проследяване, какво мога да направя?
За повече информация, моля, свържете се с член на нашия екип за обслужване на клиенти.
Електронното съобщение за проследяване не работи, какво мога да направя?
Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти на нашите партньори за доставка DPD, Micodo или Dachser.
Какво се случва с моята пратка или палет, ако не съм вкъщи?
Ако не сте вкъщи по време на доставката на пратката, не е дадено разрешение за предаване и съседите ви също не могат да приемат пратката, DPD ще отнесе пратката до най-близкия магазин на DPD за получаване на пратки. В известието за недомлъвки, оставено за Вас от шофьора, ще Ви бъде посочено кога и къде можете да вземете пратката.
Ако продуктът ви е изпратен на палет от Micodo или Dachser, шофьорът ще се свърже с вас по телефона, за да ви уведоми, че палетът ще бъде поставен в близост до дома ви, в градината или на тротоара. Micodo или Dachser имат разрешение да поставят този палет.
Кодът за проследяване на пратката ми показва, че тя е доставена, но не съм получил нищо. Какво трябва да направя сега?
Изключително съжаляваме, че все още не сте получили продукта си. За да разберем къде точно се намира пратката ви, бихме искали да започнем разследване с превозвача DPD. Бихте ли се свързали с нас? След това незабавно ще започнем работа за вас, за да разрешим проблема възможно най-скоро.
Плащания
Плащанията се извършват чрез нашия
Можете да платите за поръчката си чрез iDEAL, Bancontact, предплащане, Klarna post-payment, PayPal или с кредитна карта.
iDEAL С iDEAL можете да платите за поръчката си безопасно и лесно. Можете да платите през сигурната интернет среда на собствената си банка. Не е необходимо да създавате акаунт, за да платите с iDEAL, а просто да влезете в системата, като използвате същия сигурен метод, който използвате за онлайн банкиране. За този метод на плащане няма допълнителни такси.
Предварително плащане
Ако изберете авансово плащане, след като направите поръчката си, ще получите имейл от Mollie (доставчика на плащане), съдържащ данни за плащането. Превеждате сумата по номера на сметката, посочен в този имейл, като използвате референтния номер на плащането. За този начин на плащане няма допълнителни такси.
Плащане на Klarna след доставка Можете да изберете да платите за поръчката си след доставка. Първо ще получите поръчката си, след което трябва да платите фактурата на Klarna в срок от 14 дни. Klarna извършва целия процес на плащане след фактурата. За да използвате тази услуга, трябва да сте навършили поне 18 години. Ако платите навреме, избягвате допълнителни разходи с Klarna и си осигурявате възможност да използвате услугите на Klarna отново в бъдеще.
Когато изберете услугата за последващо плащане на Klarna, ще ви бъдат поискани някои от вашите данни. Въз основа на тези данни Klarna проверява дали имате право да платите след това. За този метод на плащане няма допълнителна такса.
Разсрочено плащане в Klarna
Разсроченото плащане на Klarna ви позволява да плащате покупките си на вноски. На всеки 30 дни плащането се дебитира автоматично от вашата сметка. За да използвате тази услуга, трябва да сте навършили поне 18 години. Ако плащате навреме, избягвате допълнителни разходи с Klarna и си осигурявате възможност да използвате услугите на Klarna отново в бъдеще.
Когато изберете плащане със спреда на Klarna, ще ви бъдат поискани някои ваши данни. Въз основа на тези данни Klarna проверява дали отговаряте на условията за разсрочено плащане. Ние не начисляваме допълнителна такса за този метод на плащане.
Bancontact С Bancontact можете да плащате за онлайн покупките си надеждно, сигурно, лесно и без допълнителни разходи. Можете да използвате Bancontact директно с белгийска дебитна карта, без да е необходимо да си създавате акаунт. Bancontact е подходящ за всички големи белгийски банки. Не начисляваме допълнителна такса за този метод на плащане.
PayPal PayPal е безплатна услуга за онлайн плащане, която ви позволява да плащате сигурно за поръчките си. Използването на PayPal е безплатно и можете лесно да свържете акаунта си с вашата кредитна карта (Mastercard, Visa, American Express или Discover) или банкова сметка. Ние не начисляваме допълнителна такса за този метод на плащане.
Кредитна карта Можете да платите с кредитната си карта MasterCard или VISA при нас. Въвеждате данните през защитена връзка, така че няма риск за вас. Няма допълнителна такса за този метод на плащане.
In3 Този бърз и сигурен метод на плащане ви позволява да платите на 3 безлихвени вноски за 60 дни чрез iDeal. Не начисляваме допълнителна такса за този метод на плащане.
Apple Pay Apple Pay ви предлага лесен, сигурен и защитен начин за плащане онлайн. Плащането с Apple Pay е по-бързо от традиционните методи за плащане, като например кредитни карти и други методи за плащане. Не начисляваме допълнителна такса за този метод на плащане.